2011. július 24., vasárnap

Az első lépés

Az első lépés, ami egyben a legfontosabb, az nem a megfelelő fogyókúrás recept kiválasztása, mint ahogy sokan hiszik. Ennél is fontosabb előbb felmérni a helyzetet. Enélkül szerintem kevesebb az esély a sikerre, mert ahhoz, hogy változtatni tudj, előbb tudnod kell, hogy min szükséges változtatni.

Tehát végy egy papírlapot és írj fel minden olyan dolgot, szokásod, ami nem felel meg az egészséges életmód követelményeinek, legyen ez étkezés, káros szokások, sport/mozgás hiánya stb. Őszintén tedd, mert ha magaddal nem vagy őszinte, akkor semmi értelme. Másnak nem kell bevallani, de magadnak kötelező. Ha megvan a lista, akkor már tudod mit kell tenned. 

Én is ezt tettem, így kezdtem el. Összeállítottam egy listát, ami itt található.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése